Η τεχνική υποστήριξη που παρέχουν οι συνεργάτες της «FixMyPC» χαρακτηρίζεται από αμεσότητα ,επαγγελματισμό και ευθύνη προς τους πελάτες της και έχει τις εξής μορφές:
- Προκαθορισμένο ραντεβού για εργασίες όπως:
- Τεχνικός Έλεγχος Η/Υ & Αποκατάσταση Βλάβης
- Εγκατάσταση Η/Υ ή Περιφερειακού
- Σύνδεση Η/Υ στο Internet
- Κατασκευή και συντήρηση ιστοσελίδων
- Εγκατάσταση πλατφόρμας Windows
- Σύνδεση Η/Υ σε Δίκτυο Windows
- Αναβαθμίσεις Η/Υ
- Εφαρμογή βελτιώσεων σε περιφερειακές συσκευές (firmware update)
- Παραλαβή Η/Υ ,επισκευή και τοποθέτηση στον αρχικό σταθμό εργασίας
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (Backup)
- Ανάκτηση δεδομένων από κατεστραμμένα μαγνητικά ή οπτικά μέσα
- Εγκατάσταση ,τερματισμός και έλεγχος δομημένης καλωδίωση
- Με συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης που περιλαμβάνει:
- Ανταπόκριση τεχνικού εντός 3 ωρών, τηλεφωνική υποστήριξη, αποκατάσταση βλαβών
- Επίσκεψη προληπτικής συντήρησης για τη διατήρηση της καλής λειτουργίας του Η/Υ (βελτιστοποίηση απόδοσης Η/Υ)
- Εξάμηνη επίσκεψη για τον εσωτερικό καθαρισμό και τον έλεγχο του Η/Υ
- Δωρεάν εφαρμογή του Η/Υ τυχόν βελτιώσεων που θα εμφανιστούν μετά την παραγωγή του (New Updates)
- Εντοπισμός και Εξουδετέρωση ιών καθώς και malware προγραμμάτων
- Συντήρηση Δικτύου (Wired & Wireless)
- Έκπτωση 25% σε εργασίες εκτός συμβολαίου
- Δωρεάν διαφημιστική καταχώρηση στην ιστοσελίδα της FixMyPC.
|